2012. július 5., csütörtök

balzsamos zöldséggel sült csirkemell petrezselymes krumplival


Nagyon szép új zöldségeim teremtek így mivel nem volt a spajzban csak csirkecomb a fagyóban úgydöntöttem kihúzok párat és már meg is van az ebéd:)
felvágtam 5 répát, 3 petrezselymet, 4 hagymát (2sima, 2lila) meglötyintettem balzsamecettel, sóztam, frissen őrölt borsal megszórtam összeforgattam, majd ráfektettem a csirkecombokat(1 tálca) megszortam szárnyas fűszerkeverékkel, majd alufóliával takarva ment be 160fokra a sütőbe. Amikor a zöldségek megpuhultak levettem a fóliát, feltekertem 180fokra a hőfokot és a levével locsolgattam a combokat amíg szépen meg nem pirúlt. Ha házi csirke kell alá pici víz, a bolti enged magából annyit amennyi kell. Petrezselymes krumplival tálalom.

Jó étvágyat hozzá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése