2013. március 30., szombat

Gulyásleves

Végtelenül egyszerűen álltam hozzá a dologhoz, de bejött ilyen finom gulyást régen ettem...
Vettem  gulyáshúst és gulyászöldséget ( az áruházak már ezt is összeállítják. A húsból pörköltöt csináltam.... zsíron hagymát pirítottam, amikor szép zsemle színe lett borsot őröltem bele, kb 1 tk delikátot és egy mokkás kanál paprikát, ha nem színez a paprikád akkor többet. A húst ráöntöttem és megpirítottam kicsit, majd féldecinként adtam hozzá a vizet.
Ezalatt a zöldségeket megpucoltam kb egyforma darabokra vágtam, majd a kész pörköltre dobtam és felöntöttem vízzel.
Hozzáadtam egy erőleves kockát és egy pörköltalap kockát.
készre főzöm, ha kell delikáttal vagy sóval ízesítem.
Tudom nem ez az eredeti, de így végtelenűl egyszerű és finom is....

 What you need:

3 potatoes, 3 carrots, parsley, half  a celery,  half a turnip, parsley leaves, salt, pepper, paprika, cumin, and 1 stock cube.
 Toasting onions in oil, which was a nice golden brown color into milled pepper, about 1/2 teaspoon of salt and a teaspoon of paprika. I put on the diced meat. When the meat browns slightly Pour 1 dl of water, repeat until it softens.
Meanwhile, I cleans the vegetables cut into pieces about the same size, then I put the finished stew and pour water on . Add the stock cube and cumin and cook.  When it is ready taste, and add more pepper and salt if it's need. You can see the how to video here:


Videó az elkészítésről: http://www.youtube.com/watch?v=PCffYVQ-rS8&feature=youtube_gdata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése