2013. május 12., vasárnap

rántott husi, petrezselymes újkrumplival , salátával és finom friss akácszörppel leöblítve


Az egész egy szép napsütéses napon kezdődött, Bencének szandált akartunk venni a nyárra amikor megláttam őt. A szívem hevesebben dobogott, olyan régóta vártam, hogy visszatérjen. Először nem akartam hinni a szememnek, meg is kérdeztem a mellettem álló zöldségest, hogy biztos hogy ő az, mire a következő válasz érkezett: "Igen, de nem éri meg vele foglalkozni, várni kell még egy kicsit vele." De nem engedtem, éreztem, hogy kell. Így hazavittem magammal ....
Szóval ha már gyönyörű apró újkrumplihoz jutottam mi más is lehetne az ebéd, mint rántott hús petrezselymes újkrumplival. És mi dukál hozzá???? Hát persze hogy saláta.

A burgonyát megfőztem.


A hagymát és a petrezselyemzöldet felvágtam.

Megpirítottam.



Delikátoztam, paprikáztam és a krumplihoz kevertem.



A husikat kirántottam.
A maradék tojáshoz kis lisztet, szezámmagos zöld fűszeres morzsát kevertem és azt is kisütöttem.

A salátát megmostam, sóztam, cukroztam, pici ecetet, citromlevet adtam hozzá, majd felöntöttem vízzel és hűtőbe tettem összeérni, én nem szeretem kicsavarva.
http://ancikonyha.blogspot.hu/2013/05/akac-virag-szorp-acacia-blossom-syrup.html

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése