2013. július 16., kedd

Bögrés csokis barackos

Inenen indúlt az egész, na meg volt finom barackom: start with this, and I had apricots:
 

Annyit változtattam, hogy a meggy helyett friss sárgabarackot adtam hozzá.

1 and 1/2 cup sugar
6 eggs
1 cup butter
3/4 cup melted chocolate (60%)
1 teaspoon baking powder
3/4 cup fluor
2 cup ground almonds
cubed apricots
Powdered sugar, for garnish

Beat the butter with the sugar and eggs
Add to the other ingredients and bake 180 degrees C until needle probe.   

Kihűlt, megkóstoltam és a meglátásaim:
- Nagyon durván csokis így legközelebb kevesebb csokit teszek bele
-és nekem édes, bár én nem szeretem a nagyon édes dolgokat így kevesebb cukor lesz a következőben.
-és állagra leginkább a browniera hasonlít 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése