2014. június 23., hétfő

gulyás leves

Végtelenül egyszerűen álltam hozzá a dologhoz, de bejött ilyen finom gulyást régen ettem...
Vettem 1 csomag gulyáshúst (lehet pörkölt hús is) és gulyászöldséget (lehet leveszöldség is, csak akkor tegyél hozzá burgonyát). A húsból pörköltöt csináltam.... zsíron hagymát pirítottam, amikor szép zsemle színe lett borsot őröltem bele, kb 1 tk delikátot és egy mokkás kanál paprikát, ha nem színez a paprikád akkor többet. A húst ráöntöttem és megpirítottam kicsit, majd féldecinként adtam hozzá a vizet.
Ezalatt a zöldségeket megpucoltam kb egyforma darabokra vágtam, majd a kész pörköltre dobtam és felöntöttem vízzel.
Hozzáadtam egy erőleves kockát és egy pörköltalap kockát.
készre főzöm, ha kell delikáttal vagy sóval ízesítem.
Tudom nem ez az eredeti, de így végtelenül egyszerű és finom is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése