2014. augusztus 4., hétfő

gyümölcs leves

Először is azzal kezdeném, hogy az a furcsa krixkrax a tetején tejszín szívecskének indult, majd úgy döntött az én kis 2és fél éves segédfotósom, hogy jól belekavar és szerinte így sokkal jobban néz ki :) Látnotok kellett volna azt az elégedett cuki pofiját, hogy most már fotózhatod anya. "Szép?" Szerintem az eddigi legszebb, de én elfogult vagyok :D

Másodszor pedig a leves a férjecském kérésére készült a leves, de csak holnap fogjuk enni, mivel jól lehűtve szeretnénk. Ő kérte, hogy legyen benne alma, barack és meggy.

Megpucoltam és felkockáztam 5 almát, 6 barackot, hozzá adtam 2 marék meggyet (nekem ilyen adagban van lefagyasztva) fél liter vizet 4 kanál cukrot és megfőztem. Amikor megfőtt a gyümölcs, dobtam bele 1 teáskanál szódabikarbónát (anyumék mindig így csinálták, hogy ne csapódjon ki a tej a savasságától) és beleöntöttem 1 liter tejet amit előzőleg elkevertem 1 vaníliás pudinggal és 1 liter főző tejszínt (e helyett is mehet bele tej, csak az én férjem így szereti). Adtam hozzá annyi cukrot, amennyire édesen szeretjük majd lassú tűzön besűrítettem kicsit. Hidegen fogom tálalni. Bármilyen gyümölcsből készülhet hasonló módon gyümölcsleves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése