2014. október 22., szerda

Gesztenyével mosás tesztelve

Hetek óta nézegetem, ahogy mindenki osztogatja a gesztenyés mosást. A gyerekek minden nap egy újabb halommal érnek haza, így eldöntöttem tesztelem. Az egyik leírás szerint negyedeljük, beáztatjuk, majd másnap leszedjük a héját zsákba tesszük és úgy mosunk vele. 4 darabot tettem a kis zacskóba.
Igazán aggódtam , hogy mi fog fogadni, ha felnyitom a gép tetejét, de csak nem akart letelni a másfél óra....
És még mindig egy perc áááááááááááááá....
Vééégreeee véééégggeeeeee!!!!!!!
És fehér maradat :) Sajnos viszont ráöntöttem az áztató levet és amikor kiszedtem a felső póló egy ősrégi darab elején ott díszelgett egy nagy folt :(

És a tesztzokni:
előtte
utána

Összegezve nem is olyan rossz, de nem hiszem, hogy átállok a  tartós gesztenye mosásra.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése