2015. november 30., hétfő

Grey avagy ismét eltűntem a könyvek csodavilágában :)

Kicsit elhanyagoltalak titeket és a blogot, bocsi, van mentségem, kezem be került a Grey és nem tudtam letenni, olyan jól szórakoztam.


Persze kicsit szokványos, hogy a szürke kisegér kislány magába bolondítja a nagymenő rossz fiút. Majd elkezdtük verni a fejünket a falba amikor kiderült, hogy a srác domináns és egy "picit" szadista, bár ezen meg nevettek azok akiknek pici köze is van a BDSM-hez, hogy micsoda nyáltenger. De siker lett (őszintén megmondom a film 29. percén még nem sikerült átjutnom és a 3. könyvet sem olvastam el...)

FIGYELEM SPOILER KÖVETKEZIK, NE OLVASS TOVÁBB!!!


Ha mégis megtetted magadra vess :D Na de itt jön a Grey. Na ugye mindannyiunknak van elképzelése Mr szürkéről. Ő a nagy Ő. A kemény fiú, aki mindent és mindenkit irányít. Attól indul be, hogy megaláz, megkötöz, magáévá tesz, az uralma alá hajt, ha rossz vagy biztos lehetsz benne, hogy nem marad el a büntetésed, maga a megtestesült szigor, a hűvösség példapéldánya.....
És akkor belelátunk a fejébe... 

Képzeld el, hogy ülsz egy tömött pláza közepén és visítva röhögsz olvasás közben. Amikor leomlik egy mítosz és rájössz, hogy milyen kis esetlen a mi kis Christianünk. Hogy mennyire összezavarja egy lány közeledése.

" Most meg itt parkolok a Claytonsnál, a  családias portlandi barkácsbolt előtt ahol dolgozik.
  Elment az eszed Grey. Mit keresel itt? Tudtam, hogy ez lesz belőle. Ez a hét.... Tudtam hogy újra látnom kell. Azóta tudtam, hogy a liftben kiejtette a nevem. Próbáltam ellenállni, öt napot, öt idegtépő napot vártam hátha elfelejtem... Nem szokásom, UTÁLOK VÁRNI...Bármire..."
A pillanat amikor elkezdesz bólogatni a könyv felett, hogy: Óh bébi tudom miről beszélsz ;)

Vagy amikor lelkesen beszámol, hogy a saját farkának sem tud parancsolni, nem hogy a lánynak... picit az az érésed, hogy egy kamaszregényt olvasol némi szexszel fűszerezve, mert mint tudjuk szexszel bármit el lehet adni :) Komolyan rég szórakoztam ilyen jól, és rájöttem, VAN REMÉNY :)
Ha Mr grey lehet sikeres ennyi önértékelési problémával és belső bizonytalansággal, akkor még belőlem is lehet valami. 
NA de vár még 7 festésre váró kanál, így búcsúzom is mára és ígérem próbálom összekapni magam és Több postot hozni nektek, addig is legyen szép estétek!!!

Ancika



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése