2015. november 24., kedd

Házi keksz amihez csak 3 dolog kell :)

Tudom ennél jobb címet is össze lehet hozni, de nagy előnye ennek a keksznek, hogy szinte mindig van otthon vaj, liszt és porcukor így bármikor elkészíthető és nem utolsó sorban finom is.
Tudnotok kell, hogy függő vagyok, na nem drog vagy alkohol, az én függőségem a sütisdolgokhoz kötődnek :) Így eshetett meg, hogy az Aldiban sétálva beleszerelmesedtem ezekbe a pecsétekbe:
KW38_cs_nagy_24
Most mondjátok meg, nem cukik???? Dehogynem, így gyorsan be is tettük a csajokkal a bevásárló kocsiba. 

Pecsétekkel felszerelkezve már bújtuk is a netet, hogy az itthon levő dolgokból hogyan lehetne kekszet csinálni, és az első ami szembejött ez a 3 összetevős recept volt egy angol oldalon. 
12039664_1109688882375431_7368677580245068021_n
Tőlem megszokottan ismét nem túl bonyolult a recept: 1 rész porcukor, 2 rész vaj, 3 rész liszt ez nálam 10 dkg porcukor, 20 dkg vaj és 30 dkg liszt volt és szép adag kekszünk lett belőle, még a nagyiéknak is jutott kóstolóba. A lisztet és a porcukrot egy tálba szitáltam és belemorzsoltam a vajat. Addig morzsolgattam amíg összeállt, majd lisztezett deszkánk kb fél cmesre nyújtottam és kiszaggattam. 180 fokon előmelegített sütőben világosbarnára sütöttem. Finom "omlósz" lett. 

Remélem tetszett a recept, ha igen ne fogd magad vissza megosztás ügyben ;) Legyen mosolygós szép estétek!!!
Ancika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése