2016. január 13., szerda

Sushi szendvics avagy tízórai csapó 2-es :)

Újabb nap újabb őrület, na nem csak különleges hülyeségeket visznek a gyerekek suliba, de leginkább ezekről lehet írni, a parizeres szendvics tea, nem egy hálás téma :)
Amikor rátaláltam erre az ötletre, az első gondolatom az volt, hogy ilyen nincs, na de látjátok hogy van és nem is túl nehéz megvalósítani és óriási sikert arathattok vele.
Íme a mai tízóraink:



Az egész úgy kezdődött, hogy az 5. szendvics kidobása után felcsattantam, hogy kész nincs több uzsi, csak dobálom ki a pénzt az ablakon, pedig ha nekem kellene minden nap szendvicset enni egy idő után én is hazahordanám, így jött az ötlet, hogy kezdjünk újra dobozolni....

A mai dobozba került cini minis, tea, gyümölcs sali és sushi szendvics.

Rájöttem, hogyha berakok egy banánt vagy egy mandarint az úgy jön vissza a suliból, viszont hogyha felvágom és adok hozzá egy kis villát akkor ki van nyalva délutánra a tálka. ne kérdezzétek, hogy hogy működik a gyerekek agya...passz. A gyümölcs saliba most a "maradékok" kerültek. Egy elhajlított banán, két szanaszét lerakott mandarin, a maradék áfonya a hűtőből. A lecsipegetett fürtön marad szőlő és egy alma a kamrából. Mind a kukában végezte volna, ha nem születnek újra gyümölcssaláta képében :)

A tea pedig, nálunk egyenlő a kényeztetéssel. Van annál nagyobb élvezet amikor előveszed a teás dobozod és válogatsz a  közel 20 fajta teádból és akkor még az igazi gyümölcsteáimat, amikhez szűrő kell nem is említettem...nekem ez a maga a mennyország és ebben a gyerekeim is rám ütöttek. A nagylányom citromosat, A nagy fiam fekete ribizliset, Zizi pedig epreset vitt.




És akkor a szendvics: Fogsz egy szelet PUHA (ha nem az eltörik) toast kenyeret. Levágod a héját. Kicsit meglapogatod, én nyújtófával óvatosan átnyújtottam, majd megkened vajkrémmel. Felvágod csíkokra(1/2 cm-es) a sonkát vagy parizert, vagy bármilyen felvágottat amit a gyerek szeret, Ugyanakkorára a sajtot, az uborkát, a piros és sárga paprika csíkokat, szépen rá rendezed őket és a kenyeret köréjük tekered. Ha ez megvan kb 1-2 cmes darabokra vágod és kész is vagy. Én a két végét megettem közben, csak hogy ne vesszen kárba :D


Remélem tetszett az ötlet, ha igen, ne fogd vissza magad a megosztásában, hátha mások is érdekesnek találják. Előre is köszönöm :*

Ancika


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése