2016. február 10., szerda

Farsangi mézesek

Barátnőm kérésének engedve készültek el ezek a szépségek és jó célt fognak használni, mert a tombola veszteseket fogják boldogítani. Mindent a jó ügy érdekében, így kevertem kavartam, kis kerek mézeseket szaggattam, amik jól megsültek és miután kihűltek kezdődhetett a móka :)


Én szeretem a nem túl átlagos megoldásokat, így alakult, hogy nálam a mézesek nem cukormázat kaptak, hanem marcipán, vagy unidec réteget, méghozzá úgy, hogy kb 3-4 mm vastagra elnyújtom, majd a mézes szaggatóval kivágom, a hátulját megkenem ételragasztóval, de ha nincs a citromlé is megfelel a célnak és a mézesre ragasztom. 

Így rendelkezésünkre állnak a szép kis fehér festővásznak, már csak a tervezés van hátra. A legszaporább a nagyüzemi gyártás elvén, ha mindegyik kap szemet (egy-egy hullámos vonal) és orrot (két pötty).

Itt elmondanám, hogy festéshez por festéket és vagy pici vodkát vagy pici citromlét használok, és mint a suliban a vízfestékkel, úgy festek a mézesekre is. Én ezeket a festékeket szeretem:


Szóval van szemünk meg orrunk, a többi már csak rajtad múlik, festhetsz szemüveget rá rúzsos szájjal, apró virágokat girbegurba faágakkal, vagy csak össze vissza kunkorikat különböző színekkel, erezd nyugodtan szabadjára a fantáziád, és tuti szép lesz az eredmény :)

Ha elkészíted kérlek ne fogd vissza magad és küldj egy képet a facbookra, szívesen látom :)
Legyen szép estétek! 
XOXO Ancika


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése