2016. június 16., csütörtök

Milánói sertésborda... bordaaaaa?

Szóval vagy szó nélkül, az egész úgy indult, hogy közvélemény kutatást végeztem itthon, hogyki mit szeretne enni....
Titi Spagettit kért, Zizi csatlakozott hozzá, a fiúk meg húst ettek volna hússal, leginkább rántva. Mit tehet ilyenkor a leleményes anya? Eszébe jut, hogy megboldogult fiatal korában evett Milánói sertésbordát, amiben mindkettő volt, de vajon bordából van a borda? És ha igen honnan szerzek én olyat, vagy számít ez igazából? Nem

Na de akkor jön még itt, hogy a kicsik nem esznek gombát, na de ebben meg van, de van ám megoldás mindenre, a gomba nem került a szószba, hanem kirántva tettük mi nagyok a kajcsi mellé :)  És akkor nem is húznám hanem jöjjön a recept:

Kiklopfoltam a karajt, megpucoltam a gombát és bepaníroztam őket. Először lisztbe mártottam, majd sóval elkevert tojásba, majd zsemlemorzsába, amibe előzőleg a házi olasz fűszerkeverékemből kevertem egy kicsit. (Receptje:http://ancikonyha.blogspot.hu/2016/06/hazi-olasz-fuszerkeverek-homemade.html)
Odatettem a tésztavizet, amibe tettem sót és egy kis olajat.
Elkészítettem a paradicsom szószt ,a jól bevált recept alapján, amit itt találsz:
http://ancikonyha.blogspot.hu/2013/06/sult-teszta.html (a darált húst cseréld sonkára)
De használhatsz bolti milánói szószt is ha nincs kedved pepecselni vele, de nem több pár percnél az elkészítése.
Ha majdnem kész a mártásod, tedd oda főni a tésztád, kezd el kisütni a húst és minden forrón keröl majd a tányérra. Először szedj tésztát, tegyél rá szószt (el is keverheted, de én így szeretem) majd a húst a gombát és szórd meg reszelt sajttal :)

Jó étvágyat hozzá!

Ancika

English: (You can help to correct because it is not the best)

Tenderize the pork chops, peel the mushrooms. First, dipped in flour, then beaten egg with salt  and in breadcrumbs which previously was mixed with my home made Italian seasoning. (Recipe: http://ancikonyha.blogspot.hu/2016/06/hazi-olasz-fuszerkeverek-homemade.html)
I boil the pasta water I put in a little oil and salt.
I made a tomato sauce, based on the old recipe found here:
But you can also use store buy Milan sauce, but no more than a few minutes of preparation.
If the sauce is almost done, cook the pasta and starts to fry the meat and mushrooms. First place pasta on your plate then the sauce (you can mix and match, but I love this way) and the meat, the mushrooms and sprinkle with grated cheese :)

Bon appetit!

Ancika



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése